Biuro Handlowe
ul. Puławska 10 lok 32
02-566 Warszawa
Wejście w bramę przy kantorze.
22-408-00-00
604-400-004
602-300-003
pon-pt 10.00-18.00
Dane teleadresowe, kontakt
NPS
Zamów newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach oraz specjalnych rabatach.

 

Najczęściej zadawane pytania przez klientów:

 
1. Gdzie znajduje się Państwa sklep, jaka ulica?

Nasz sklep jest sklepem internetowym i prowadzimy sprzedaż wysyłkową. Jest możliwość obejrzenia danego produktu na terenie Warszawy, w Biurze Handlowym, przy ul. Puławskiej 10/32.

 

2. Co stanie się, gdy sprzęt zakupiony w komisie lub w sklepie ma wadę ukrytą?

Każdy sprzęt zakupiony w naszym sklepie lub komisie posiada gwarancję. Jeśli wada jest ukryta mogą Państwo oddać sprzęt w ciągu 14 dni, wymienić na drugi egzemplarz lub za Państwa zgodą wadę możemy usunąć.

 

3. Jaką mam gwarancję, iż w paczce nie dostanę cegły?

Nasza firma działa na rynku od roku 2002. Od początku naszego istnienia dbamy o renomę i wysoką jakość świadczonych usług. Paczka, którą do Państwa wysyłamy jest nie tylko ubezpieczona, ale również zabezpieczona taśmą firmową, która ma zapobiec ewentualnym kradzieżom. Jeśli w momencie doręczenia taśma nosi ślady uszkodzenia, prosimy o kontakt telefoniczny i otwarcie paczki przy kurierze, który jest świadkiem zdarzenia.

 

4. Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowe kwoty związane z przesyłką znajdziesz w regulaminie.

 

5. Jaki jest czas realizacji na zamówiony towar?

Zamówienie złożone drogą elektroniczną lub telefonicznie realizowane jest w ciągu 48 godzin. W przypadku zamówienia towaru, który nie jest dostępny na stanie czas realizacji zamówienia może wydłużyć się nawet od 3 do 5 dni, o czym zostaną Państwo poinformowaniu po przyjęciu przez Nas zamówienia. Wszystko na temat czasu realizacji znajdziecie Państwo w regulaminie umieszczonym na stronie.


6. Co oznacza, że "wyrażam zgodę na udostępnienie i przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby właścicieli firmy Internetowy Sklep-Komis OKO s.c."

Jest to zgłoszenie informujące, że umieszczone automatycznie przy logowaniu dane osobowe, trafiają do bazy firmy Internetowy Sklep-Komis "OKO" s.c. i są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb właścicieli spółki.


7. Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak. Za rzeczy zakupione w komisie wystawiamy fakturę komisową tzw. VAT MARŻA. Na towary zakupione w sklepie wystawiamy faktury VAT z 23% VAT-em. Do wystawienia faktury konieczne jest podanie danych firmy wraz z numerem NIP przy składaniu zamówienia.


8. Jaka jest możliwość skontaktowania się z Państwem?

Wszystkie pytania, prośby, uwagi, pochwały i skargi dotyczące naszego sklepu-komisu, kierować należy:
- listownie pod adres biura handlowego: Internetowy Sklep-Komis "OKO" sc, 02-566 Warszawa
ul. Puławska 10/32
- mailowo: sklep@e-oko.pl
- telefonicznie: (22) 408 00 00, 0-604 400 004, 0-602 300 003


9. Czy zamawiana ilość towaru jest ograniczona?

Nie jest ograniczona. Każdy towar wystawiony w sklepie mogą Państwo zakupić w kilku egzemplarzach.


10. Czy koszty przesyłki obciążają mnie czy Państwa sklep?

Kosztami przesyłki obciążony jest zamawiający. Szczegółowa informacja na temat kosztów wysyłki znajduje się w naszym Regulamienie. Zawsze jednak, przy potwierdzeniu złożonego zamówienia, Sklep podaje kwotę należności za przesyłkę.



Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.